Cumu risolve u prublema di ruggine di a custruzzione?

Cum'è a sapemu, tutti i metalli anu u fenomenu naturale hè a Corrosione. L'acciaiu hè un eccellente materiale di custruzzione chì hè prontamente dispunibule, altamente riciclabile è hà un elevatu rapportu forza-pesu è una durabilità relativamente longa, tuttavia, hè inevitabile - l'acciaiu si corroe. A ruggine di l'acciau pò riduce a so forza, plasticità, durezza è altre proprietà meccaniche, distruggerà ancu a geometria di l'acciau, accurterà l'ascensore di u serviziu, cusì à l'edifizii, ponti, strade, dighe di diga è altre custruzzioni relative à i materiali in acciaio per purtà periculi per a sicurezza . Per evità i prublemi di arrugginimentu, l'acciaiu ci hè di solitu rivestitu o u bastimentu hè regolarmente riparatu, ciò chì porta à l'aumentu di u costu di produzzione o di u costu di manutenzione, hè pocu ecunomicu è micca amichevule per l'ambiente.

Avà un novu materiale di inquinamentu in sviluppu, è naturale 0 - a fibra di basaltu pò risolve u prublema di currusione. A fibra di basaltu hè fatta da roccia di basaltu vulcanica per fusione è cuscinetti à alta temperatura. Perchè da a roccia vulcanica naturale è hè cumpostu da SiO2, Al2O3, CaO, MgO, TiO2, Fe2O3 è altri ossidi. Inoltre, u so prucessu produttivu determina chì produce menu rifiuti, è u pruduttu sprecatu pò esse direttamente degradatu in l'ambiente senza alcun dannu. Dunque, hè un veru materiale verde è rispettosu di l'ambiente.
A causa di e so proprietà fisiche è chimiche stabile, a fibra di basaltu hà eccellenti prestazioni naturali: resistenza à a trazione elevata, resiste à a corrosione, resistenu à a ruggine, è resistenu à l'alkali è à l'acidi, senza isolamentu conduttivu è termicu. Cusì a fibra di basaltu pò esse aduprata direttamente à qualsiasi ambiente senza trattamentu di superficia è senza mantenimentu, chì risparmia assai soldi.
Pigliate un armature di basaltu per esempiu, chì hè fattu di fibra di basaltu da a tecnulugia di pultrusione è hà duie volte a resistenza à a trazione di l'armatura d'acciaio è solu 1/4 di pesu di l'armatura d'acciaio, è hè resistente à l'alkali è resistenu à a corrosione, in una certa applicazione, a armatura di basaltu pò rimpiazzà u rinforzu in vetraghju è u rinforzu in acciaio.

U mercatu di fibre di basaltu hè stimatu per ghjunghje à 112 Millioni di USD in u 2017. Cuminciamu à aduprà u materiale senza ruggine avà.

How to solve the rust problem of construction1


Tempu di posta: Sep-03-2020