Simu quì 2019 esposizione big5

We are here 2019 big5 exhibition

Fundatu in u 1980, u Top Five Fiera di l'industria (Big5) in Dubai hè unu di i più influenti è più grandi in u Mediu Oriente, chì copre hardware, materiale di custruzzione è strumenti, servizii di custruzzione è innovazione, HVAC, calcestruzzi & macchinari è servizii di sicurezza. A mostra furnisce sempre una piattaforma induve i vechji amichi si ponu incontrà è salutà è parlà di u prossimu ordine, per i novi amichi, furnisce l'occasione di cunnosce si è truvà un novu fornitore affidabile o ancu sviluppà novi prudutti.

Questa hè a nostra prima volta per entra in a mostra Big 5, portemu i nostri prudutti populari è efficaci di costi per assiste à a famosa mostra cù una longa storia. A nostra missione hè di furnisce suluzione perfette persunalizate per a fabricazione di materiale compositu per voi dopu l'analisi di e vostre esigenze attuali è a situazione vera per maximizà i vostri profitti.

A nostra gamma di servizii vene da un novu materiale di rinfurzamentu di edifici verdi à macchinari cumposti, cum'è Prodotti in Fibra di Basaltu, Macchina di Filamentu di Filamentu, Macchina di Pultrusione GFRP è additivi chimichi pertinenti. I prudutti di fibre basaltiche sò fibre basaltiche fatte di roccia vulcanica dopu a fusione è u disegnu à alta temperatura, è produtti da una varietà di diversi prucessi di produzzione. Cù resistenza naturale à a corrosione, resistenza à l'acidi è alcalini è resistenza à alta temperatura, hè ampiamente aduprata in l'industrie di rinfurzamentu di u cimentu, a riparazione di l'edificii è l'industria di l'isolamentu termicu. A macchina à filamentu hè aduprata per pruduce un recipiente di pressione compositu, una pipeline composita, poli cumposti è altri tubi di rinfurzamentu compositi. A macchina GTRP di pultrusione hè ampiamente aduprata per pruduce materiali cumposti chì rinfurzanu a barra è i profili cumposti. L'additivi chimichi includenu resina è induritore, chì hè una materia prima necessaria per a produzzione di compositu.

U nostru stand N ° hè Z1D110, benvenutu à parlà cun noi, qualsiasi di i nostri prudutti pò risponde à e vostre esigenze è vi portanu sorprese inaspettate. Speremu di pudè vedeci in Big 5 ogni annu è esse cumpagnu d'affari è amichi.


Tempu di posta: Sep-03-2020